Alla inlägg den 8 maj 2011

Av katarina ernstsson - 8 maj 2011 20:16

glömde skriva att det går otroligt fort magen växer ochjag gick in i v27 idag det är en riktig buse som ligger där inne sparkar så fort man vilar lite :-) 

bara 13 veckor kvar nu kommer nog gå väldigt fort hoppas man hinner med allt man vill göra här hemma och alla inköp innan den tittar ut 

Av katarina ernstsson - 8 maj 2011 20:08

som vart har jag vart gräsänka då min make åkte i fredagskväll med lastbilen och kom hem idag..I går var jag, syrran, Hampus och Oliver på rättviksmarknad riktigt trevligt och några fynd vart det...

sen var jag och hämta lilla Joline som sov hos inatt och innan hon bestämde sej för att sova hade hon grinat hysteriskt en timme....sen sov hon till halv nio i morse sen har vi inte gjort så mkt vart över till grannen och lekt i sandlådan sen på ef åkte vi hem med Joline longerade och tog hand om hästen sen till blge och hämtade Jesper...

När vi kom hem åt vi sen duschade Hampus och Älsklineg åkte och träna själv gick jag en sväng med hunden sen fick han duscha oxå mindre imponerad var han...sen tog jag själv en dusch nu ska jag lägga mej i soffan och titta på lite tv sen blir det sängen i tid upp och jobba i morgon.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards