Direktlänk till inlägg 23 juli 2011

den här veckan

Av katarina ernstsson - 23 juli 2011 16:20

som har varit har vi haft Vendela hos oss två nätter i början av veckan...sen resten av veckan har min son bara uppfört sej illa...som att ha hällt färg på sin nya hjälm och cykeln som tur var var det vatten i färgen hade glömt rollern ute med vatten i när jag var klar med köket... så då fick han minnsan torka av cykeln själv hjälpte honom med hjälmen...sen har han tagit grejor utan att fråga om lov....så det var faktiskt ganska skönt när han åkte till sin pappa så jag får samla nya krafter...

I Torsdags var vi in på traktorparaden och i går var det crusing..och på dagen igår var vi på kupolen och köpte nya skor åt Hampus skulle köpa bara det hahah kom hem med lite kläder och en ny telefon oxå...

I dag har jag inte gjort så mkt var ut till stallet en sväng med lite grejor sen hem till Emelie en sväng och nu är jag hos mamma och pappa sen ska jag åka och hämta Jesper om ett tag...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av katarina ernstsson - 9 februari 2012 23:46

på söndag är det dags för dop för Benjamin och efteråt blir det både kalas för Hampus och dopfika så båda mina prinsar får hamna i fokus :-)  I morgon blir det bakning syrran kommer hit och hjälper mej :-) Jag och syrran var ut och red idag och G...

Av katarina ernstsson - 22 januari 2012 23:30

vad länge sen jag skrev här hade tom nästan glömt bort att jag hade en blogg.... Benjamin är nu mer 5 månader och en riktig buse som är glad ofta. Hampus går i skolan som vanligt och fyller snart nio år helt otroligt vart tar åren vägen?? Häste...

Av katarina ernstsson - 8 september 2011 13:59

Snart har denna vecka oxå gått i tisdags var jag, Hampus, Emil och Benjamin upp till Rättvik och hälsa på hästen. Longerade henne på ridbanan en stund hon skötte sej och så underbart att se henne igen och att hon har det bra :-) I går skulle vi til...

Av katarina ernstsson - 4 september 2011 18:59

har jag haft idag men skulle behöva dammsuga och torka golven oxå men har inte kommit så långt men städat köket i kylskåp, micro och bord... En promenad med barn och hund har det blivit oxå sen laga lite mat så kom maken hem från jobbet idag... S...

Av katarina ernstsson - 2 september 2011 12:20

Här händer det inte så mkt mest blöjbyten och ammning men lite hinner vi ut på imellanåt i Onsdags var vi och tittade på när Blomma sprang på banan hon blir bara bättre och bättre för varje gång det är skit kul och hemma träningen står syrran för som...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards