Alla inlägg under juni 2011

Av katarina ernstsson - 30 juni 2011 10:34

Varmt är det ute nästan lite för varmt men det blir ju inte bättre om man klagar...gömmer mej inomhus så får man se till att åka och bada så går det bra...hatar mina fötter bara igår var dem så svällda så jag fick märken av foppatofflorna...

Blir nog att åka och bada senare i dag oxå men först ska vi nog flytta på hästarna...

Av katarina ernstsson - 27 juni 2011 11:28

och jag har nyss vart på min tredje sockerbelasting men ingen diabetes den här gången heller så jag kanske klarar mej den här gradividiteten....

I går skruva jag spjälsäng samt städa hela huset känns i kroppen idag..

Om ett tag ska jag åka och klippa mej :-)

Jag längtar tills våran bilmekaniker får semester så man kan ta sej utanför säterskommun när inte Jesper är hemma börjar oxå bli ganska drygt att åka på full värme men jag tror att våran bilmekaniker får semester nästa vecka så jag hoppas den bilen blir lagad då...så nästa vecka kan ju bli spännande med en bil dessutom hyrbil då passaten ska in på verkstad på måndag och laga krockskadorna...

nej nu ska jag vila en stund innan vi ska åka in till stan igen...

puss och hej

Av katarina ernstsson - 24 juni 2011 08:50

och den enda planen vi har är att gå ner i säterdalen nu på dagen och fira midsommar där sen vet jag inte vad vi ska hitta på...maken är iallafall ledig :-)

och Hampus är hos oss tills i morgon då ska han åka till sin pappa...då blir det nog säterdalen på kvällen... 

Nu ska jag duka fram lite frukost

TREVLIG MIDSOMMAR PÅ ER ALLIHOPA

Av katarina ernstsson - 19 juni 2011 16:11

är jag i nu tänk vad tiden går fort snart är våran bäbis här...I går hade jag maken hemma hela dagen så då vart det först lite gjort här hemma sen åkte vi till Ikea han skulle köpa nån lampa till bokhyllan så då köpte vi spjälsäng och skötbord oxå mm så nu har vi allt hemma till den lille...

Men idag åkte maken iväg med lastbilen och blir borta ett dygn...

I morgon ska jag och Hampus åka iväg med svärfar och kika på säng och panel till Hampus nya rum så nu hoppas jag att det kan bli klart innan vi får bäbis...

ska städa undan lite mer här hemma sen ska jag åka bort till hästen...

Av katarina ernstsson - 16 juni 2011 13:58

Har en ledig dag idag så det innebär att röja i vardagsrummet när min man har vart så dukltig och satt upp både lister runt bokhyllorna och dörrarna i bokhyllan:-)

I går morse fick våran Busan en stoföl den är skitsöt...

I morgon gör jag sista dagen på jobbet sen går jag hem på ledighet hoppas bara att havandeskapspenningen går igenom...

Hampus ha en lekkamrat här William från hans skola dem är ute och leker och jag ska ta och slita mej från datorn och fortsätta i vardagsrummet

Av katarina ernstsson - 11 juni 2011 10:40

V 32 och megen växer börjar bli lite tungt nu och fötterna har svällt så man inte kan ha vanliga skor...en vecka kvar på jobbet så det börjar dra i hop sej...Snart blir det ikea och handla spjälssäng mm :-)

I dag ska jag snart åka och kolla till min häst sen tänkte jag åka ut till nisstäkt en sväng sen bär det av mot jobbet för sista kvällspasset...

ha en bra dag alla

Av katarina ernstsson - 9 juni 2011 12:00

Är det idag sen sommarlov och jag har i morgon och på lördag och nästa vecka kvar att jobba sen har jag oxå sommarlov....

Vi ska vara på skolan igen till klockan tre så ska hela familjen åka på skolavslutning

t o m jesper ska med...

I går kväll var vi in till säter och spela minigolf det var trevligt känns som att vi inte haft så mkt tid tillsammans på slutet...

Nu ska jag åka och titta till min häst 


Av katarina ernstsson - 8 juni 2011 09:17

har just fått mina två sista jobb sms så jag slutar jobba fredagen den 17 juni känns skönt att få vara hemma den sista tiden samtidigt som det känns jobbigt att lämna jobbet och veta att det inte kommer funka att gå tillbaka dit...

Idag har jag vart hos barnmorskan och det ser bra ut allting förutom lite dåliga järnvärden.

Senare idag ska jag åka till Falun och skjutsa svärmor till bouppteckningen sen ska jag till vikarieförmedlingen så dem får skriva på ett papper som ska till försäkringskassan.

Sen ska jkag och lyssna på vad försäkringskassan säger om föräldrapenningen så fullspäckat schema idag och i morgon är det skolavslutning och på fredag jobbar jag sen en ledig helg :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards