Alla inlägg under augusti 2011

Av katarina ernstsson - 21 augusti 2011 20:39

I dag har min häst invigt nya transporten och blivit tillfällig Rättviksbo...

Så har storebror kommit hem hämtade honom på vägen hem från rättvik han blev jätteglad då morfar var med hade han som chafför då jag måste ta ett be-kort för att få köra transporten...

I morgon börjar Hampus skolan och på fm får vi främmande av Ida och en av hennes barn...:-)

Nu ska jag glo lite på tv sen blir det sängen ska försöka gå och lägga mej någorlunda tidigt då sovmorgnarna är slut nu när skolan drar igång...

Av katarina ernstsson - 21 augusti 2011 01:52

gammal blev Benjamin igår och han växer och mår bra. I morgonm eller senare idag blir det ju ska min häst åka till Rättvik och bo där under hösten med Malin kommer bli superbra eftersom jag inte får rida på ett rida på ett tag nu efter förlossningen och hon inte har nån häst just nu...kommer dock kännas konstigt har ju jämt haft henne hemma..

Nu ska jag och lillkillen gå och lägga oss karl min festar för en gångs skull han kommer väl och lägger sej sen 

God natt på er

Av katarina ernstsson - 16 augusti 2011 22:18

Det rullar på här hemma känns bra att ha en liten i huset igen..får inte sova hela nätterna men han låter en ha sovmorgnar iallafall annara äter och sover han mest...har haft en hel del besök dem senaste dagarna roligt...

Snart börjar Hampus skolan otroligt vad fort sommarlovet har gått..

Nu är jag trött så nu blir det sängen 

Av katarina ernstsson - 8 augusti 2011 17:45

Den 5e aug kl 15.22 såg våran Benjamin dagens ljus..

Vaknade klockan tre på natten med förvärkar trodde jag såklart var ju maken i gbg med lastbilen..men klockan halv sju på morgonen så hade jag fortfarande värkar så då ringde jag mamma så fick hon komma och skjutsa in mej till förlossningen hon var med under hela förlossningen..förlossningen gick bra utan komplikationer och det tog sju timmar från det jag blev inskriven tills han är ute...Han var stor vägde 4620 och var 50 lång.. sen fick vi flytta till bb och på lördagen runt lunch kom äntligen maken och fick se vårt underverk...fick komma hem idag otroligt skönt..men har en riktig sömntuta till son men det är väl så första tiden...

ska vila en stund nu medans Benjamin fortfarnade sover

Av katarina ernstsson - 2 augusti 2011 20:01

I dag har jag vart på travbanan och tittat på när Blomma gjorde sitt första jobb på banan.. hon var dukig för att vara första gången men ville inte gå fram ordentligt och var lite sur men lite småsjuteringar ska nog det där gå bra...

Sen var jag och Hampus och badade med Jessica och Elsa som hon var barnvakt åt..

I morgon ska vi åka upp till Rättvik och kolla på lite bilar..

Nu ska jag ta och gå en vända med hunden sen en dusch sen gå och lägga mej tror jag och Hampus går och lägger oss samtidigt idag....Är riktigt trött och har ont i kroppen...vill inte vara gravid längre hoppas den vill kika ut snart

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards