Alla inlägg under juni 2011

Av katarina ernstsson - 7 juni 2011 19:20

I helgen som varit så har jag jobbat både lördag och söndag och på lördag kväll vr vi på 60års fest var trevligt men vi åkte hem tidigt då både jag och

Jesper skulle upp och jobba dagen efter.

I går hade jag en städ och plock dag så nu ser det skapligt ut här hemma igen.

I dag var det vardag igen och Hampus gör slutklämmen på skolan snart har han sommarlov.

Själv var jag och Angelica till Borlänge och käka på max och handla på dollar.

Sen hem till svärföräldrarna en sväng.

Nu har vi precis ätit och Hampus ska gå och lägga sej näst sista skoldagen i morgon.

Av katarina ernstsson - 3 juni 2011 11:03

Sitter och väntar på att maken ska komma hem från ladugården så jag kan skjutsa honom till nästa jobb, han ska ut åka lastbil till Umeå.

Själv är jag ledig idag men jobbar lördag söndag.

Funderar på om jag ska köpa blommor och blomjord och plantera lite blommor på ef.

Men först städa våran hund lossar så mkt hår så dammsugaren är min bästa vän just nu.

Av katarina ernstsson - 1 juni 2011 18:35

snart göra sej redo att åka och jobba ett nattpss blir nog sista natten jag jobbar:-)

Idag är det två år sen våran BusBlomma föddes hann tyvärr inte åka och hälsa på henne idag....

I dag har jag vart och badat vart ingen vattengympa med ledare men jag och en tjej till körde individuellt med ett träningsprogram riktigt bra mår man i vattnet...

Nu har jag inte tid att sitta här längre

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards